Remonty, Konserwacje, Usługi ważny do: 2025-04-04 Zapytanie o cenę wykonania wiat śmietnikowych przy n/w budynkach mieszkalnych:

     

Zapytanie o cenę

                        

Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku niniejszym pismem zwraca się do Państwa za jaką cenę wykonalibyście Państwo wiaty śmietnikowe przy n/w budynkach mieszkalnych:

  1. ul. Piękna 12 w Ełku              na 12 szt.  pojemników 1100 l
  2. ul. Jana Pawła II 18 w Ełku   na 14 szt. pojemników  1100 l
  3. ul. Jana Pawła II 24 w Ełku   na 14 szt. pojemników  1100 l

Przedmiotem zapytania jest wybranie najkorzystniejszej oferty związanej z wykonaniem wiat śmietnikowych, których charakterystyka ujęta jest w załączniku Nr 1 do niniejszego pisma będącym jednocześnie specyfikacją istotnych warunków zamówienia.|
Specyfikację można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Spółdzielni przy ul. Kilińskiego 40 w Ełku – pokój Nr 26 lub na stronie internetowej www.msm.elk.com.pl

Oferent przystępujący do zapytania o cenę składa pisemną ofertę, która powinna  zawierać:
- nazwę i siedzibę oferenta
- datę sporządzenia oferty
- cenę ryczałtową brutto za wykonanie wiaty na każdy budynek oddzielnie
- okres udzielanej gwarancji
- referencje o wykonywanych pracach związanych z wykonaniem i montażem wiat śmietnikowych  (dotyczy oferentów, którzy nie wykonywali takich prac w Spółdzielni)
- oświadczenie o niezaleganiu z opłatami w ZUS, Urzędzie Skarbowym
- oświadczenie, że przedmiot zapytania o cenę zostanie wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa budowlanego, bhp, p.poż. oraz że powstałe w trakcie wykonywania robót odpady wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt
- oświadczenie, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Przy wyborze oferenta komisja przetargowa będzie kierowała się następującymi kryteriami:

  1. ceną
  2. terminem wykonania wiat śmietnikowych  (prosimy o podanie terminu na każdą wiatę oddzielnie  
  3. rzetelnością firmy
  4. warunkami gwarancji (kaucja gwarancyjna pozostawiona na okres trwania gwarancji w wysokości 2% wartości robót umownych brutto)
  5. estetyką i solidnością wykonania wiaty

Oferty należy składać w zamkniętych i opieczętowanych kopertach z napisem „zapytanie o cenę na wykonanie wiat śmietnikowych” na adres Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku 19-300 Ełk, ul. Kilińskiego 40 w terminie do dnia 04.04.2025 r. do godziny 15-tej.

W dniu 07.04.2025 r. o godzinie 8-mej komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Prezesa Zarządu MSM w Ełku dokona otwarcia kopert i rozpocznie pracę nad wyborem najkorzystniejszej oferty. Wybrany oferent zostanie powiadomiony oddzielnym pismem.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo:

- unieważnienia przetargu bez podania przyczyny
- ustnej negocjacji ceny

 

Załącznik Nr 1 do pisma przetargowego znak: TZ-3/1/427/2025 z dnia 10.03.2025 roku

 

S P E C Y F I K A C J A

Istotnych warunków zamówienia na wiaty śmietnikowe przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Nr 12 ul. Piękna, Nr 18 ul. Jana Pawła II i Nr 24 ul. Jana Pawła II w Ełku

  1. Wiaty  na pojemniki plastikowe o pojemności 1100 l
  1. Panel dolny zabudowany blachą trapezową powlekaną (kolor blachy trapezowej – RAL
  2. kolor konstrukcji  wiaty – czarny, konstrukcja stalowa zakotwiona na podłożu cementowo-piaskowym. Podłoże będzie wykonane przez Spółdzielnię z kostki polbrukowej
  3. panel górny z siatki (50x50mm)
  4. zadaszenie – z laminatu żywic epoksydowych wzmocnionych włóknem szklanym
  5. drzwi  zamykane na klucze  
  6. wszystkie elementy wiaty ocynkowane, malowane proszkowo
  7. w maskownicach górnych  logo Spółdzielni
  8. w złożonej ofercie należy podać więcej szczegółów konstrukcji 


 

Ogólne ważny do: 2024-10-09 Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż warunkową nieruchomości gruntowych niezabudowanych (nieaktualny)

P R Z E T A R G

Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku ul. Kilińskiego 40 19-300 Ełk ogłasza przetargi  ustne nieograniczone na sprzedaż warunkową zgodnie z  art. 109 ust.1 pkt. 1,2 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 z 24.02.2023 poz. 344)   nieruchomości gruntowych niezabudowanych jak niżej:

  1. Działki oznaczone w ewidencji gruntów Ełk 3 obręb 3 numerami geodezyjnymi 3853/4
    o powierzchni - 1.905 m2 i 3853/5 o powierzchni  - 556m2 (łącznie  2.461 m2) -
    numer  księgi wieczystej -  OL1E/00050600/4

            Cena wywoławcza  netto w wysokości – 2.600.000,0 zł.

            Wadium  – 260.000,0 zł.

       Zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Ełku zwanego „EŁK – osiedle JEZIORNA” przyjętego uchwałą Rady Miasta nr XLVI/396/06  dnia 23.05.2006 r. oznaczona jest symbolem 55 MW, UH, UI i przeznaczona jest pod budownictwo mieszkaniowe wielorodzinne z bogatym programem  usługowym.

  1. Działki oznaczone  w ewidencji gruntów Ełk 3 obręb 3 numerami geodezyjnymi 3800
    o powierzchni – 34.938 m2 i 3804 o powierzchni – 7.352 m2( łącznie  42290m2) ,
    numer  księgi wieczystej -  OL1E/00013690/0

           Cena wywoławcza netto w wysokości – 4.800.000,0 zł.

           Wadium  -   400.000,0 zł.

            Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Ełk BARANKI” uchwalonym uchwałą Nr XV/128/03 Rady Miasta Ełku z dnia 18.11.2003 r.  nieruchomości gruntowe oznaczone są symbolami 17 MN, 18 MN, 24M, 25M 38Lz, 39Lz, 29ZP, 32KK,7KW, 3KP, dla których  ustalono podstawowe przeznaczenie pod zabudowę jednorodzinną  wolnostojącą, jednorodzinną szeregową lub małych domów mieszkalnych, dopuszcza się  również zabudowę mieszkalną wielorodzinną, usług podstawowych, garaży wbudowanych w budynki (podziemnych),  usług handlowych, terenów zielonych, dróg wewnętrznych  itp.        

           Przetargi  ustne  odbędą się w dniu 09 października 2024 roku o godzinie 10-tej  w siedzibie  Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Ełku przy ul. Kilińskiego 40 – 19-300 Ełk. Przetargi przeprowadzone zostaną bezpośrednio po sobie zgodnie z podaną wyżej kolejnością .

 Warunkiem przystąpienia do przetargów jest wpłacenie wadium oddzielnie na nabywane nieruchomości gruntowe  oznaczone jako przetarg  I lub II -  na konto Spółdzielni nr PKO BP 34 1020 4724 0000 3202 0005 5921 najpóźniej w terminie do dnia 08.10.2024 r. (liczy się data wpłynięcia wadium na konto MSM w Ełku) z dopiskiem    „wadium i podanie numeru działki której ono dotyczy„ 

Minimalne postąpienie wynosi 1% ceny wywoławczej.

Koszty sporządzenia   umów notarialnych oraz opłat  sądowych  ponosi Nabywca.

Przed rozpoczęciem licytacji uczestnicy zobowiązani są przedłożyć komisji przetargowej dowód wpłaty wadium, dokument tożsamości oraz w przypadku osób prawnych  pełnomocnictwo do udziału w licytacji.

Do wylicytowanej ceny netto zostanie doliczony podatek Vat.

Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg  zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości gruntowej, jeżeli osoba wpłacająca wadium wygra przetarg.

O terminie zawarcia warunkowej umowy notarialnej nabywca zostanie poinformowany w terminie 14 dni od zamknięcia przetargu.

Przewidywany termin podpisania aktu notarialnego do 30 dni od momentu uzyskania przez Spółdzielnię informacji od pierwotnych właścicieli nieruchomości, że nie skorzystają z prawa pierwokupu. 

Cena nieruchomości gruntowych podlega zapłacie nie później niż w dniu poprzedzającym dzień zawarcia umowy warunkowej .

          W przypadku uchylania się przez zwycięzcę przetargu od zawarcia warunkowej umowy notarialnej jak również  aktu notarialnego przenoszącego własność nieruchomości w wyznaczonym przez Sprzedającego terminie, wadium przepada na rzecz Sprzedającego i Sprzedający nie jest związany wynikiem przetargu .

           Uczestnik przetargu jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z jego przedmiotem.  Nabywca  przejmie nieruchomość gruntową w istniejącym stanie.
Nieruchomości gruntowe będące przedmiotem przetargu są wolne od wszelkich zadłużeń i  zaległości. 

           W/w nieruchomości gruntowe są przeznaczone do sprzedaży na mocy uchwał Nr 13/2012 Walnego Zgromadzenia Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Ełku z dnia 20-21.06.2012 roku  i  Nr 8/2020 Walnego Zgromadzenia Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Ełku z dnia 25-26 sierpnia 2020 roku.

Pozostałym uczestnikom przetargów wadium zwracane będzie na konto z którego ono wpłynęło w terminie 5-ciu dni od zakończenia przetargu. 
Dodatkowe informacje na temat  przetargów można uzyskać w biurze Spółdzielni przy ul. Kilińskiego 40 w Ełku pokój nr 26 lub telefonicznie pod numerem 87 610-29-98 lub 87 610 49-98 wewnętrzny 45.
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku zastrzega sobie prawo odwołania każdego przetargu  w każdym terminie bez podania przyczyn.